Prowadzenie pensjonatu czy innego obiektu noclegowego nigdy nie było tak proste! Z pomocą odpowiednich narzędzi możesz podnieść komfort pracy obsługi obiektu oraz jakość świadczonych usług. Jak? Podpowiadamy!
Profesjonalny program recepcyjny
Nie da się prowadzić obiektu noclegowego, nie inwestując w program recepcyjny. Jest to program komputerowy przeznaczony dla hoteli, moteli, pensjonatów, a także innych obiektów świadczących usługi noclegowe. Przyda się nawet, jeśli w ofercie posiadasz na przykład apartamenty – Warszawa – wynajem na doby. Taki program umożliwi nie tylko prowadzenie kalendarza rezerwacji i książki meldunkowej do katalogowania danych gości. Potrafi znacznie więcej!
W czym jeszcze pomóc Ci może profesjonalny program recepcyjny? Pozwoli Ci dopasować jego opcje i zautomatyzować rezerwację dla samego noclegu, ale również innych usług, które świadczysz; przydać się może panel planowania imprez, panel dla księgowania zabiegów rehabilitacyjnych i SPA, a także moduł żywienia i działania restauracji. Sporym ułatwieniem są również rozbudowane moduły kasowe, system administracyjny CRM do rozliczania pracowników oraz prowadzenie zestawienia i statystyk zysków obiektu.
Wyposażenie hotelowe – daj sobie pomóc!
Dbając o wystrój pokoi, restauracji i lobby, w tym o stanowisko recepcji i pomieszczenia służbowe, możesz podnieść standard obiektu. Zatroszczysz się tym nie tylko o swoich gości, ale i pracowników. Dziś wyposażenie hotelowe powinno być przede wszystkim spójne. Nie musi być bogate, ale warto zadbać o to, by pokoje oraz inne pomieszczenia nie były wyposażone w przypadkowe meble o różnych stylizacjach. Jako że wystrój zawsze jest kwestią indywidualną, nie istnieje rozwiązanie inne niż: czysto i z sensem.
Jeżeli nie masz doświadczenia w aranżacji, absolutnie nie zostawiaj kwestii wykończeniowych dla siebie i na sam koniec. Już wcześniej rozsądnie zaprojektuj wnętrze lub skorzystaj z pomocy specjalistów, którzy dostosują elegancki wystrój wnętrza do Twojego budżetu i stylu całego obiektu. To właśnie atrakcyjny wygląd lokali komercyjnych jest wizytówką tych biznesów, a braki w stylu wnętrza obiektu noclegowego czy restauracyjnego negatywnie działają na komfort psychiczny gości.
Branża turystyczna to branża rentowna, szczególnie jeśli posiadamy nieruchomość pod pensjonat bądź wiele apartamentów w atrakcyjnych lokalizacjach. Jednak nie na tym kończy się nasza praca – to właściwie jej początek. Kolejne inwestycje powinny nam ułatwiać, a dobry smak dodatkowo przełoży się na uznanie gości.