Firmy, które chcą wyjść ze swoimi usługami bądź produktami głównie do mieszkańców Wrocławia, mają dziś nie lada wyzwanie. Oczywiście, że bez znaczenia jest miasto, kiedy mowa o posiadaniu aktywnej i przejrzystej strony internetowej, profilach w mediach społecznościowych i tak dalej, ale często reklama naszych dóbr nie na tym się kończy.

Duże miasta w Polsce aż proszą się, by wykorzystać ich potencjał w sposób bardziej… tradycyjny.   Aby dostrzec potencjał reklamowy Wrocławia, wystarczy jedynie wyjść na ulice. Te – po zmianie systemu gospodarczego – są dziś wręcz usłane tablicami informacyjnymi, na których znajdują się różnego rodzaju oferty handlowe. Jeśli ktoś, chcąc rozwinąć swoje przedsiębiorstwo, szuka inspiracji na reklamę, która będzie przede wszystkim skuteczna, reklama uliczna powinna być pierwszą formą, która przyjdzie mu do głowy, zaraz po stworzeniu strony internetowej. W tym celu najlepszym sposobem na wdrożenie pomysłu w życie będzie znalezienie i skorzystanie z usług odpowiedniej agencji. Agencja reklamowa (Wrocław to miasto, które może poszczycić się wieloma z nich)  powinna dysponować ulicznymi bilbordami i tablicami informacyjnymi, widniejących w dogodnych lokalizacjach, charakteryzujących się sporym natężeniem ruchu ulicznego.

GDZIE DOKŁADNIE ZAMIEŚCIĆ REKLAMĘ?


Jeżeli mamy możliwość samodzielnego wyboru miejsca umieszczenia naszej reklamy, podejdźmy do tego psychologicznie i wybierzmy miejsce dopasowane do oferowanej usługi. Przykładowo, jeżeli prowadzimy firmę, która zajmuje się sprzedażą wózków rowerowych dziecięcych, bilbord z chwytliwym hasłem przedstawiający wózek rowerowy najlepiej sprawdziłby się w miejscach, w których najczęściej przebywają rodzice – żłobki, przedszkola, okolice parków i placów zabaw. Jeżeli chcemy zareklamować ofertę naszej nowo otwartej restauracji, wyjdźmy z reklamą do ludzi przy terenach zakładów ich pracy. Ciekawostką jest, że chociaż wydawałoby się, że reklama na bilbordach i tablicach informacyjno-reklamowych to droga opcja, która nie jest aż tak dochodowa, to jednak po przeprowadzonych na ten temat badaniach okazało się, iż… działa pierwszorzędnie! Reklama przykuwająca wzrok chociażby kierowców, w miejscach ich postojów, zapada w pamięć i produkty reklamowane w ten sposób są nabywane częściej niż produkty niereklamowane „ulicznie”.